Sabtu, 30 Agustus 2014

περίμενα για τον κόπο μου. Είπε περιμένετε ένα λεπτό και πήγε στο back office. Όταν βγήκε, μου είπε να πάω να πάρετ

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι όλα σχετικά με τον πελάτη. Ως ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων ή των εργαζομένων, έχουμε όλα σε ένα χρόνο ή τον άλλο είχε να ασχοληθεί με μια αναστατωμένος πελάτη. Τι συμβαίνει όταν ο πελάτης είναι αναστατωμένος μας;

Όντας στην επιχείρηση δεν εγγυάται την επιτυχία. Το τελευταίο πράγμα που ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης που θέλει είναι να χάσει την επιχείρησή μας, έτσι όταν κάτι δεν πάει καλά και είμαστε ο πελάτης, μπορούμε απλά να δεχτούμε και τα πόδια για πάντα ή να κάνουμε εμείς ζητούν ικανοποίηση. Φυσικά εμείς συχνά διαμαρτύρονται, αλλά στη συνέχεια και πάλι μάλλον δεν θα παραμείνει ένας πελάτης.

Εδώ είναι μια πρόταση για να είναι ένας ικανοποιημένος πελάτης πιο συχνά. Ξέρετε τι θέλετε που θα σας κάνει ευτυχισμένο, πριν να διαμαρτύρονται. Εδώ είναι ένα παράδειγμα.

Την περασμένη εβδομάδα αγόρασα μια πίτα σε μια εθνική αλυσίδα παντοπωλείων. Ήταν για πώληση και όταν πήγα να το φάει, ήταν το χειρότερο πράγμα που έχω δοκιμάσει ποτέ. Κοίταξα για την παραλαβή μου να το επιστρέψετε και να παρατηρήσει ότι η πίτα που υποτίθεται ότι θα είναι $ 2.50 χρεώθηκε σε μένα για 4,79 δολάρια.

Στο δρόμο για το κατάστημα αποφάσισα ότι θα ήθελα να ρωτήσω για ένα συνολικό ποσό της επιστροφής και μια νέα πίτα. Όταν πήγα στο γραφείο εξυπηρέτησης πελατών, μου είπε ο τύπος που εργάζονται εκεί ό, τι περίμενα για τον κόπο μου. Είπε περιμένετε ένα λεπτό και πήγε στο back office. Όταν βγήκε, μου είπε να πάω να πάρετε μια νέα πίτα.

Καθώς έψαχνα τις πίτες, είχα μια επιλογή από ένα άλλο πίτα φρούτων (η πρώτη ήταν blueberry) ή κολοκύθα ή ένα κλειδί ασβέστη. Το κλειδί ασβέστη ήταν 3,00 δολάρια περισσότερα από την αρχική πίτα, αλλά τους έχω φάει πριν από την εν λόγω κατάστημα και είναι πάντα καλό. Πήρα το κλειδί ασβέστη πίτα πίσω στο γραφείο εξυπηρέτησης, εξήγησε ότι γνωρίζω ότι οι βασικές πίτες ασβέστη είναι καλό και το πρόσωπο που ρώτησε αν θα ήθελα μια τσάντα. Στη συνέχεια μου έδωσε την επιστροφή μετρητών και έφυγα από το κατάστημα.

Θα ψωνίσετε σε αυτό το κατάστημα ξανά.

Σημείο μου σε αυτό είναι ότι όταν είμαστε ο πελάτης, μπορούμε να πάρουμε πιο συχνά ικανοποίηση σε κακή κατάσταση, γνωρίζοντας τι είναι αυτό που θέλουμε που θα μας κάνουν να θέλουν να έρθουν πίσω. Όταν ξέρουμε τι θέλουμε εμείς απλά πρέπει να το ζητήσετε. Αυτό δίνει στο πρόσωπο των επιχειρήσεων την ευκαιρία να σώσει τη σχέση μας και ένας τρόπος για να πάρετε ό, τι χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar