Sabtu, 30 Agustus 2014

ή και πάλι στο π

Being είναι επιχείρηση, δεν είναι μόνο για να πάρει έναν πελάτη, την πώληση του κάτι και να προχωρήσει στην επόμενη. Είναι όλα για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες σας έρχονται πίσω σε σας ... και να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα!

Αλλά πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας να μείνουν οι πελάτες για τη ζωή; Ποιες στρατηγικές μπορούν να σας βάλουν σε πράξη να κρατήσει φέρνοντάς τους πίσω για περισσότερα; Μια προγραμματισμένη πρόγραμμα διατήρησης πελατών είναι κάτι που κάθε έδρα μικρή επιχείρηση θα πρέπει να έχει στη θέση του. Αυτό ακούγεται μεγάλη, αλλά αυτό είναι ένα σχέδιο διατήρησης και τι θα πρέπει να περιλαμβάνει;

<b> Κάντε τα θεμέλια </ b>

Πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα διατήρησης, θα πρέπει να καταλάβετε όπου η επιχείρησή σας βρίσκεται τώρα όσον αφορά τις επιδόσεις διατήρησή του. Ρωτήστε τον εαυτό σας αυτές τις 3 ερωτήσεις:

1. Ξέρετε πόσοι πελάτες θα έχουν χάσει τους τελευταίους 12 μήνες;

2 Αν ξέρω πόσοι, ξέρετε γιατί σταμάτησε ασχολούνται μαζί σου;

3. Έχετε ποσοτικά ποτέ την επίδραση που έχουν αυτές οι απώλειες είχαν στην κατώτατη γραμμή σας;

Για να μπορέσετε να βάλετε ένα αποτελεσματικό σχέδιο συγκράτησης στη θέση του, θα πρέπει να απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα. Είναι το κλειδί για την κατανόηση και την εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής διατήρησης. Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε ένα από αυτά με τη σειρά τους.

<β> Πόσοι Έχετε χάσει; </ b>

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς πολλοί άνθρωποι σταματούν να κάνουν επιχειρήσεις με σας ανά πάσα στιγμή. Κρατήστε μια βάση δεδομένων όλων των συχνών τους πελάτες σας? πόσο συχνά αγοράζουν? τι αγοράζουν και σε ποια ποσότητα. Κάθε μήνα επανεξετάσει τις πληροφορίες και να δείτε αν μπορείτε να εντοπίσετε τυχόν ανησυχητικές τάσεις. Έχει η μέση αξία της παραγγελίας μειώνεται κατά τους τελευταίους 3 μήνες; Έχει τακτική για έναν πελάτη στερέψει εντελώς; Αν κάποιος παραγγείλει μια μεγάλη ποικιλία ειδών κάθε μήνα, αλλά ξαφνικά σταματά να αγοράζει ένα συγκεκριμένο εύρος, γιατί;

Εάν δεν μπορείτε να παρακολουθείτε τους πελάτες σας να χάσει, πώς μπορείτε να τους κρατήσει ή να δελεάσει τους πίσω;

<β> Γιατί Έχετε Γύρισαν την πλάτη τους σε σας; </ b>

Οπλισμένοι με τις πληροφορίες σχετικά με το ποιος είναι σας εγκαταλείπουν, το πίσω αγώνας μπορεί να αρχίσει στα σοβαρά! Υπάρχουν μερικές φορές πολύ καλοί λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να στεγνώσει - ο ιδιοκτήτης θα μπορούσε να πεθάνει, μετακόμισε μακριά, ή να κλείσουν. Δεν είναι πολλά που μπορείτε να κάνετε γι ' pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah αυτό! Αλλά τι γίνεται με πιο ανησυχητική λόγους; Ποιότητα των προϊόντων σας έχει πάει κάτω από το λόφο? ο πελάτης αισθάνεται ότι δεν είναι πλέον να πάρει αξία για τα χρήματα? το γενικό επίπεδο των υπηρεσιών σας έχουν μειωθεί. Αυτοί είναι οι τομείς που πρέπει να ξέρετε για το, έτσι μπορείτε να πάρετε την επιχείρησή και πάλι στο προσκήνιο.

Αν δείτε μια διολίσθηση στην επιχείρηση και μπορείτε να αναγνωρίσετε ποιος συμβάλλει σε αυτό, στη συνέχεια, σηκώστε το τηλέφωνο και να μιλάει! Μάθετε ποιο είναι το πρόβλημα. Εάν μπορείτε να τους φέρει πίσω στο μαντρί, τότε είναι μεγάλη, αλλά αν είναι πραγματικά πολύ αργά, τότε τουλάχιστον θα έχουν συγκεντρώσει κάποιες σημαντικές γνώσεις σχετικά με το πού η επιχείρηση δεν πάει καλά.

<β> Τι έχει να σας κοστίσει; </ b>

Ίσως να σκέφτεται ότι το παράξενο πελάτη εδώ και εκεί, δεν πρόκειται να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο ζωής σας. Ξανασκεφτείτε το! Θυμηθείτε, δεν είναι μόνο μία πώληση, είναι μια διάρκεια ζωής των πωλήσεων που χάνεις. Αν υποθέσουμε ότι ένας πελάτης ξοδεύει $ 1.000 ανά μήνα με σας. Περπατά μακριά στο ηλιοβασίλεμα και δεν μπορείτε ποτέ να τον ξαναδώ. Φανταστείτε ότι θα μπορούσε να κάνει επιχειρήσεις με σας για τα επόμενα 20 χρόνια - αυτό είναι $ 240.00

Tidak ada komentar:

Posting Komentar