Sabtu, 30 Agustus 2014

γητό ή πιστοποιητικό δ

Έχετε διπλό χρεωθεί στην πιστωτική σας κάρτα; Μήπως η κακή εξυπηρέτηση σε αυτό το εστιατόριο καταστρέψει την ξεχωριστή βραδιά σας; Ήταν τα λουλούδια που έχετε παραγγείλει παραδοθεί σε λάθος διεύθυνση; Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να γράψει μια επιστολή καταγγελίας που παίρνει την κατάσταση επιλυθεί προς την ικανοποίησή σας.

Κάντε το άνοιγμα σας καταδικάσει ένα θετικό και να φτάσουμε στο σημείο στο πρώτο εδάφιο. Το ανθοπωλείο δεν πρέπει να το γνωρίζουν αυτό ήταν τα 90ά γενέθλια της γιαγιάς σας, αλλά πρέπει να ξέρετε ότι έχετε πάει πελατών τους για πέντε χρόνια. Ξεκινώντας σε μια αισιόδοξη νότα, θα τους αφήσουμε να γνωρίζουν ότι θέλετε να συνεχίσει να κάνει επιχειρήσεις με τους.

Πείτε την ιστορία σας με ακρίβεια και σε όσο το δυνατόν λιγότερα λόγια όσο το δυνατόν. Δεν χρειάζεται να πω το εστιατόριο που ήταν φιλοξενεί ένα επαγγελματικό δείπνο με το νέο αφεντικό σας, αλλά μάλλον αυτό ήταν μια ξεχωριστή βραδιά για να γιορτάσουμε μια σημαντική ευκαιρία. Μέλος, και ειδικότερα το τι πήγε στραβά, όπως το φαγητό ήταν κρύο ή παραμέλησαν να φέρει τα ορεκτικά μέχρι το κυρίως πιάτο σερβίρεται. Να χιουμοριστικό αν είναι εφικτό, αυτό δεν ήταν η χειρουργική επέμβαση στον εγκέφαλο, ακόμη και αν αυτό ήταν σημαντικό για εσάς.

Μην απειλούν. Ορκωμοσία ποτέ να ψωνίσουν εκεί και πάλι ή να καλέσετε το Better Business Bureau μόνο σας κάνει να φαίνονται εκτός ελέγχου. Κανείς δεν θα είναι σε μια βιασύνη για να χειριστεί το πρόβλημά σας. Εάν ενεργεί με σεβασμό, μπορείτε να περιμένετε την ίδια συμπεριφορά σε αντάλλαγμα.

Κράτος πώς ακριβώς αυτό το λάθος σας κόστος (χρόνος, χρήμα ή αμηχανία) και τι αποτέλεσμα που θέλετε (επιστροφή, χωρίς φαγητό ή πιστοποιητικό δώρων). Να είναι λογικό στο αίτημα-σας, δεν θα έχετε απεριόριστη δωρεάν γεύματα για τη ζωή, επειδή ο σερβιτόρος χυθεί καφές στο νέο κοστούμι σας. Ωστόσο, μπορείτε να πάρετε ένα δωρεάν μπουκάλι κρασί στην επόμενη επίσκεψή σας.

Παρέχετε ένα αντίγραφο των εσόδων σας, η αλληλογραφία ή οι συμβάσεις με την επιστολή σας. Αν είχατε μια σύμβαση με ένα τροφοδότης και δεν παρείχε τα επιδόρπια που έχετε παραγγείλει, με τη συμφωνία να αποδείξει ότι θα προωθήσει την αιτία σας.

Όταν το θέμα έχει επιλυθεί, να είστε βέβαιος να κάνει την εταιρεία χάρη σε αντάλλαγμα. Λέγοντας τους φίλους σας για τα λουλούδια που έχουν παραδοθεί σε λάθος νοσοκομείο και πώς το ανθοπωλείο πήρε προσωπικά μια νέα ρύθμιση για τον ίδιο τον ασθενή δείχνει πόσο πολύ ο έμπορος ήταν πρόθυμος να πάει να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση των πελατών.

Θυμηθείτε, ο σκοπός της επιχείρησης είναι να κρατήσει ο πελάτης έρχεται πίσω. Πώς σας ενημερώστε μας για το λάθος τους, είναι εξίσου σημαντικό με το πώς θα αντιμετωπιστεί η βασίζεται στην κατάσταση αυτή μπορεί να ε

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar